STDC model

« Back to Glossary Index

STDC model (See-Think-Do-Care) je marketingový rámec, ktorý sa používa na lepšie porozumenie a optimalizáciu zákazníckej cesty v digitálnom marketingu. Tento model pomáha marketérom prispôsobiť svoje aktivity a obsah potrebám zákazníkov v každej fáze nákupného procesu.

Tip:

Využite STDC model na plánovanie a optimalizáciu vašich marketingových kampaní.

Fázy STDC modelu:

  • See (Vidieť): Získanie povedomia o značke a produkte.
  • Think (Myslieť): Stimulovanie záujmu a úvah o produkte.
  • Do (Urobiť): Motivácia k akcii a nákupu.
  • Care (Starať sa): Budovanie lojality a dlhodobého vzťahu.

Prečo je STDC model dôležitý?

STDC model je dôležitý, pretože:

  • pomáha pochopiť zákaznícku cestu.
  • umožňuje efektívne cieliť marketingové kampane.
  • zvyšuje pravdepodobnosť konverzie a lojality zákazníkov.

Ako využiť STDC model?

STDC model môžete využiť na:

  • plánovanie obsahovej stratégie.
  • výber vhodných marketingových kanálov.
  • personalizáciu komunikácie so zákazníkmi.
  • budovanie dlhodobých vzťahov so zákazníkmi.

STDC model je efektívnym nástrojom pre plánovanie a optimalizáciu marketingových aktivít.

« Späť do slovníka