Search Engine Marketing

« Back to Glossary Index

SEM, čo znamená Search Engine Marketing, predstavuje súbor marketingových aktivít vykonávaných vo vyhľadávačoch a patrí medzi najúspešnejšie stratégie online marketingu. SEM sa delí na tri základné oblasti. Prvou z nich je SEO – Search Engine Optimization, druhou sú PPC systémy a tretia oblasť sa venuje preferovaným výsledkom.

Tip:

Využívajte SEM na zvýšenie viditeľnosti vašej webovej stránky vo vyhľadávačoch a oslovenie relevantného publika.

Prečo je SEM dôležité?

SEM je dôležité, pretože:

  • zlepšuje viditeľnosť webu vo vyhľadávačoch.
  • prináša relevantnú návštevnosť na web.
  • zvyšuje povedomie o značke.
  • generuje potenciálnych zákazníkov.
  • podporuje predaj a konverzie.

Oblasti SEM:

  • SEO (Search Engine Optimization): Bezplatná forma SEM, ktorá využíva rôzne techniky na zlepšenie viditeľnosti webu vo vyhľadávačoch.
  • PPC (Pay Per Click) kampane: Platená forma SEM, ktorá zahŕňa sponzorované odkazy a reklamy vo vyhľadávačoch.
  • Preferované výsledky: Zahŕňajú rôzne formáty reklám a obsahu, ktoré sa zobrazujú na popredných miestach vo vyhľadávačoch.

SEM je efektívny spôsob, ako zvýšiť návštevnosť a povedomie o značke prostredníctvom vyhľadávačov.

« Späť do slovníka