Link clicks

« Back to Glossary Index

Link clicks, čiže kliknutia na odkaz, sú metrikou v online reklame, ktorá meria počet kliknutí na odkazy v reklame. Tieto odkazy môžu viesť na rôzne ciele, ako napríklad webovú stránku inzerenta, landing page, alebo inú online destináciu.

Na Facebooku sa link clicks sledujú ako súčasť výkonnosti reklamy a môžu byť využité na meranie záujmu používateľov o ponuku inzerenta. Link clicks môžu byť generované z reklám zobrazených na Facebooku, alebo z reklám, ktoré vedú na externé webové stránky.

Tip:

Sledujte link clicks vašich reklám na Facebooku a optimalizujte ich tak, aby ste zvýšili mieru prekliku (CTR).

Prečo sú link clicks dôležité?

Link clicks sú dôležité, pretože:

  • ukazujú záujem používateľov o vašu ponuku.
  • môžu viesť k návštevnosti vašej webovej stránky alebo landing page.
  • môžu pomôcť zvýšiť konverzie a predaj.

Ako zvýšiť link clicks?

Link clicks môžete zvýšiť:

  • využívaním pútavých a relevantných reklám.
  • jasným a výstižným textom reklamy.
  • používaním výziev na akciu (CTA).
  • cielením reklám na správne publikum.

Link clicks sú dôležitou metrikou pre meranie efektivity online reklamy.

« Späť do slovníka