Google Tag manager

« Back to Glossary Index

Google Tag Manager (GTM) je bezplatný nástroj, ktorý zjednodušuje správu a nasadzovanie meracích kódov a skriptov (tagov) na webových stránkach. Vďaka GTM môžete pridávať, upravovať a odstraňovať tagy bez nutnosti zasahovať do zdrojového kódu stránky.

Tip:

Ak chcete efektívne spravovať tagy na vašej webovej stránke, využijte Google Tag Manager.

Prečo je Google Tag Manager dôležitý?

Google Tag Manager je dôležitý, pretože:

  • zjednodušuje správu tagov.
  • zrýchľuje nasadzovanie nových tagov.
  • zvyšuje flexibilitu a kontrolu nad tagmi.
  • znižuje závislosť od IT oddelenia.

Čo môžete robiť s Google Tag Managerom?

S Google Tag Managerom môžete:

  • pridávať a spravovať tagy pre rôzne účely (Google Analytics, Google Ads, Facebook Pixel, atď.).
  • nastaviť pravidlá a spúšťače pre aktiváciu tagov.
  • testovať a ladiť tagy pred ich zverejnením.
  • sledovať a analyzovať dáta o správaní používateľov.

Príklady využitia Google Tag Manager:

  • Sledovanie konverzií v e-shope
  • Implementácia remarketingových kódov
  • Sledovanie udalostí na webovej stránke (kliknutia, scrollovanie)
  • Integrácia s nástrojmi tretích strán

Google Tag Manager je neoceniteľným nástrojom pre marketérov a analytikov, ktorý im umožňuje efektívne spravovať a využívať dáta z webových stránok.

Hľadáte profíkov? Neváhajte nás kontaktovať.

Kontaktovať
« Späť do slovníka