Google Tag Manager (GTM) je bezplatný nástroj, ktorý zjednodušuje správu a nasadzovanie meracích kódov a skriptov (tagov) na webových stránkach. Vďaka GTM môžete pridávať, upravovať a odstraňovať tagy bez nutnosti zasahovať do zdrojového kódu stránky.
Tip:
Ak chcete efektívne spravovať tagy na vašej webovej stránke, využijte Google Tag Manager.
Prečo je Google Tag Manager dôležitý?
Google Tag Manager je dôležitý, pretože:
- zjednodušuje správu tagov.
- zrýchľuje nasadzovanie nových tagov.
- zvyšuje flexibilitu a kontrolu nad tagmi.
- znižuje závislosť od IT oddelenia.
Čo môžete robiť s Google Tag Managerom?
S Google Tag Managerom môžete:
- pridávať a spravovať tagy pre rôzne účely (Google Analytics, Google Ads, Facebook Pixel, atď.).
- nastaviť pravidlá a spúšťače pre aktiváciu tagov.
- testovať a ladiť tagy pred ich zverejnením.
- sledovať a analyzovať dáta o správaní používateľov.
Príklady využitia Google Tag Manager:
- Sledovanie konverzií v e-shope
- Implementácia remarketingových kódov
- Sledovanie udalostí na webovej stránke (kliknutia, scrollovanie)
- Integrácia s nástrojmi tretích strán
Google Tag Manager je neoceniteľným nástrojom pre marketérov a analytikov, ktorý im umožňuje efektívne spravovať a využívať dáta z webových stránok.
