Bid strategy

« Back to Glossary Index

Bid strategy, čiže stratégia ponúkania cien, je kľúčovým prvkom online reklamných kampaní. Určuje, ako budete v aukcii ponúkať ceny za zobrazenie alebo preklik vašej reklamy. Správna bid strategy vám pomôže optimalizovať náklady a dosiahnuť čo najlepšie výsledky.

Na Facebooku môžete využívať rôzne stratégie ponúkania cien, vrátane:

  • Najnižšia cena: Facebook automaticky nastaví ponuky tak, aby ste získali čo najnižšiu cenu za výsledok.
  • Maximálna cena: Stanovíte maximálnu cenu, ktorú ste ochotní zaplatiť za výsledok.
  • Cieľová cena: Stanovíte cieľovú cenu za výsledok, ktorú sa bude Facebook snažiť dosiahnuť.
  • Najvyššia hodnota: Facebook automaticky nastaví ponuky tak, aby ste získali čo najvyššiu hodnotu z kampane.
  • Minimálna ROAS: Stanovíte minimálnu návratnosť výdavkov na reklamu (ROAS), ktorú chcete dosiahnuť.

Tip:

Vyberte si bid strategy, ktorá najlepšie vyhovuje vašim cieľom a rozpočtu.

Prečo je bid strategy dôležitá?

Bid strategy je dôležitá, pretože:

  • ovplyvňuje náklady na reklamu.
  • určuje dosah a frekvenciu reklamy.
  • môže zlepšiť výkonnosť a efektivitu kampane.

Ako vybrať správnu bid strategy?

Pri výbere bid strategy zvážte:

  • vaše marketingové ciele (napr. zvýšenie povedomia o značke, generovanie leadov, zvýšenie predaja).
  • váš rozpočet na reklamu.
  • vašu toleranciu voči riziku.

Správna bid strategy je kľúčom k úspešnej reklamnej kampani.

Hľadáte profíkov? Neváhajte nás kontaktovať.

Kontaktovať
« Späť do slovníka